Fashion Watch4u - שעונים לגבר עד 80% הנחה



 

עברית  |  
תאריך ושעה
 

מונה:



 


התחברות לחברים


  
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 
  
דף הבית >> שעונים לגבר
 


 

אחד הדברים הבולטים שאין מרבים לדבר עליהם הוא העובדה שמרבית אביזרי האופנה והקישוט נועדו מלכתחילה לנשים ואילו הגברים נשארו מקופחים למדי. שעונים לגבר הם פריט יוקרה עיקרי המאפשר לגברים רבים להגדיר את עצמם על פיו. מבט אחד על פרק כף היד וניתן להבין בדיוק מי העומד מולנו, או לפחות מה הוא מעוניין לשדר.

שעוני יד לגבר של חברת Fashion Watch 4u – איכות ושירות

המעוניינים לרכוש שעונים לגברים ולנשים יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי מרגע שהגיעו ל-Fashion Watch 4u הם נתונים בידיים טובות, הוגנות ומהימנות. מעבר למחירים ההוגנים בהחלט, חוויית הקנייה היא אחת האיכותיות שיכולה חנות כל שהיא להציע, בין אם מדובר בחנות וירטואלית ובין אם מדובר בחנות הפיזית.

הייעוץ המקצועי חסר הפניות דואג בראש וראשונה לאינטרסים של הרוכש והמטרה שלו היא להתאים את המוצר בצורה האופטימלית לרוכש או למי שהמוצר מיועד עבורו. לעיתים מזומנות נתקלים נציגי המכירות בלקוחות שאינם מסבירים בדיוק את מה שהם רוצים ואינם רוצים את מה שהם צריכים באמת. האתגר העומד בפני נציג הנתקל בתופעה כזאת הוא עצום.

רכישת שעונים לגברים היא, אם כן, הרבה יותר ממה שניתן לראות על פני השטח. המשימה הגדולה ש - Fashion Watch 4u שמה לנגד עיניה היא להתאים לכל אחד את הפריט הראוי לו והדרוש לו. ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה בטלפון 03-5603916 וכן דרך אתר החברה. ניתן, כמובן, גם להגיע לחנות המציעה חוויית קנייה נהדרת, חנייה בשפע ואווירה מצויינת

שעונים לגברים ומה שהם אומרים

ניתן לחלק את הפריטים הללו שהם ספק קישוטים וספק פריטים חיוניים למספר קטגוריות, כאשר כל קטגוריה אמורה להעיד על מי שהחליט להתלבש ולענוד על עצמו תכשיטים או פריטי לבוש מסוימים. איש עסקים חייב להסתובב בחליפה ובעניבה, כאשר הוא עונד שעון יד לגבר שגם עין בלתי מזוינת תוכל לזהות אותו כייעודי לעולם העסקים.

ומה עם חובבי הספורט? שעוני גברים ספורטיביים עונים על מבחר צרכים, כולם קשורים בספורט: מדידת זמן מדויקת, עמידות במהלך צלילה ופעילויות ספורטיביות אחרות ועיצוב ספורטיבי המראה על נטייתו לכאורה של האוחז בו לעיסוק בתחום. חברות שונות, דוגמת חברת Tissot, חברת אומגה ואחרות מייצרות שעונים כאלה שאלפים רבים מהם נמכרים מדי שנה.



שעוני יד לגברים מכל הסוגים

כיום, שעונים משמשים כפריט יוקרתי עבור רוב האנשים ופחות לשם הצורך לדעת את הזמן המדויק. חברות רבות מייצרות מוצרים כאלה עם קונספט דומה. בנוסף לחברות שהוזכרו לעיל ניתן למנות גם את חברת פוסיל, שמלכתחילה אוחזת בקונספט הזה ומאמינה כי שעון יד לגבר או לאישה הוא בראש וראשונה לצרכי קישוט ודינו למעשה כדין תכשיט.

שעון יכול להיות אלגנטי, אך יכול להיות גם ספורטיבי וגם כזה המותאם לטיולים. שעון לגבר חובב הטראקים וטיולי השטח למיניהם הזה אמור להיות כלי המקל או מסייע לשיפור האיכות של השהייה בשטח, כולל חוזק מיוחד של השעון עצמו, מצפן מיוחד המותקן בשעון ועמידות מיוחדת בפני רטיבות או בזמן צלילה לעומקים משמעותיים.

שעוני יד לגבר יוקרתיים

האחרונים בסדרה הם שעוני יד לגבר שתחום ההתמחות שלו הוא עסקים חובקי עולם. הפריט הזה מסוגל להראות את הזמן המדויק בעשרות ערים שונות בכל רחבי העולם ולסייע לאיש העסקים הנודד במטוסו הפרטי מעיר בירה אחת לאחרת בעודו סוגר עסקאות ענק. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת אמנם לבצע את אותן הפעולות מעל הכורסה בסלון, אבל התודעה מפגרת הרחק מאחורי העובדות בשטח.

שעוני גברים – האם החלוקה עובדת?

מובן מאליו שלא בהכרח אלה העונדים שעונים לגבר בסגנון ספורטיבי הם אכן חובבי ספורט מושבעים, אבל בעולם שבו אנשים נוהגים למתג את זולתם במהירות על סמך ההופעה החיצונית גרידא, השימוש באמצעים חזותיים נהפך לנפוץ מאד. אין אפשרות שנייה לעשות רושם ראשון, אומר הפתגם האנגלי המפורסם, ובצדק. מה שלא ניתן לעשות באמצעות מלל, עושים באמצעים חזותיים.

שעון לגבר ועיצוב תדמית

האמת היא שעיצוב ההופעה האישית הפך בשנים האחרונות לעניין לא פשוט ויש רבים הנעזרים לשם כך באנשי מקצוע. על מנת שמי שמעוניין להמציא את עצמו מחדש יזכה ליחס רציני, הוא חייב להתאים את ההופעה שלו באופן מוחלט לתדמית שבחר. מי שבחר בתדמית של איש העסקים חייב להתאים לעצמו שעון יד לגבר המשדר עסקים, אחרת כל העניין עלול להיראות בלתי מהימן.

שעונים לגבר, התאמת הביגוד והעלות

העיסוק בעיצוב תדמית הוא נפלא ואולם יש לעניין גם צד אחר – העלות הכרוכה בנושא. לעיתים מזומנות מתברר כי העלות של רכישת ביגוד מתאים, ציוד משלים בהתאם למה שמצופה מי שמחזיק בתדמית מסוימת וכמובן שעון לגבר בהתאם לצורך עלולה להיות יקרה למדי, אף שלטווח הרחוק היא עשויה להשתלם.

Fashion Watch 4u עוסקת מזה שנים בשיווק שעוני יד לגברים ולנשים ובייעוץ אישי והתאמת הפריט באופן אישי לרוכש. נציג המכירות ינסה לברר פרטים רבים ככל שניתן על האדם העומד מולו או הנמצא מעברו השני של קו הטלפון, כדי להתאים את הטוב ביותר והמתאים ביותר עבורו. כשמדובר ברכישה פרונטלית הדבר אפילו קל יותר, כשרואים בדיוק במי מדובר.

המחירים באתר של המוצרים אותם ניתן לרכוש באמצעות הטלפון או ברכישה פרונטלית, הם מחירים אטרקטיביים, בעיקר אם זוכרים את העובדה שמדובר בפריטים מקוריים וחדשים לחלוטין, לא משומשים, לא מתוקנים ולא מזויפים. כל הפריטים מגיעים אל הלקוח בלוויית תעודת אחריות מקורית, מספר סידורי וטיקט המעיד על היותו של הפריט מקורי לחלוטין .

קנייה ב- Fashion Watch 4u מבטיחה חוויה מוצלחת במיוחד.

 

 
 


 



 
 
                                                                   
 

אמסל - בניית אתרים  - אחסון אתרים