Fashion Watch4u - שעונים לנשים עד 80% הנחה



 

עברית  |  
תאריך ושעה
 

מונה:



 


התחברות לחברים


  
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 
  
דף הבית >> שעונים לנשים
שעונים לנשים          
 


דומה שמאז ומעולם נהנו הנשים בכל רחבי העולם מיתרון גדול בכל הקשור לאביזרי קישוט, תכשיטים ויהלומים, ביגוד ואיפור, תספורות ותסרוקות, בשמים וכיוצא באלה. שעונים לנשים ולגברים כאחד הופיעו כבר בתחילת המאה הקודמת, כשגם בתחום הזה ניכרת כיום עדיפות לנשים הן במספר הדגמים והן בהשקעה בעיצוב.

שעוני יד לנשים ולגברים ומה שביניהם

השורות הבאות יעסקו בהבדלים שבין שעוני נשים לאלה המיועדים לגברים ואת המשמעויות הנובעות מהם.

ההבדל הראשון והבולט ביותר בין המינים הוא הצבעים: רוב יצרני השעונים מעצבים שעונים לאישה במגוון רחב של צבעים. הסיבה לכך פשוטה – נשים אינן נעולות על גוון אחד או מספר מצומצם של גוונים ויכולות להתאים לעצמן מוצרים שונים בספקטרום רחב הרבה יותר מגברים.

האחרונים נוטים לבחור בדרך כלל גוונים שונים של שחור ואפור, כאשר במקרים נדירים הם עשויים ללכת של פריטים בצבעים של כחול או ירוק כהה או פריטים בצבע לבן. כשמדובר בשעונים, המבחר של שעונים לנשים, לפחות מבחינת הצבעים, הוא גדול יותר.

שעון יד לנשים – העיצוב

הבדל נוסף שניתן למצוא בין שני המינים הוא בעיצוב. בעוד הגברים מחפשים פריטים עם עיצוב יותר מחוספס וסטנדרטי בדרך כלל, נשים פתוחות הרבה יותר לעיצובים עדינים, חדשניים ומעניינים. אמנם בעשורים האחרונים קנתה לה שביתה אופנת היוניסקס וזו טשטשה במידה רבה את ההבדלים בין המינים אבל דווקא בנושא שעון לאישה נראה שהפתיחות הנשית בולטת הרבה יותר מאשר בתחומים אחרים.

שעונים לנשים ופונקציות מיוחדות

הבדל נוסף, הפעם לטובת הגברים, הוא מספר הפונקציות שהפריט הזה יכול לבצע. אמנם מבחינת העיצוב הגברים אינם נוטים לחדשנות יתר אבל מבחינת הפונקציות שהם יכולים לבצע שעוני נשים נופלים מאד מהמקבילים שלהם לגברים. כיון שממילא הפריט הזה איננו משמש למטרתו המקורית והמוצהרת, להורות על זמן המדויק, הרי שיש המעוניינים להוסיף לו פונקציות נוספות.

אף שהדבר איננו מוכח מדעית, לא תהיה זו הגזמה לומר שסרטי ג'יימס בונד השפיעו עמוקות על גברים רבים. נשים מתייחסות אל השעון כאל פריט דקורטיבי או לכל היותר כאל עוד סוג של תכשיט שיש לו לעיתים שימוש יעיל. גברים מעוניינים בכמה שיותר גאג'טים בשעון שלהם, כשחלק ניכר מהם מפנטז על פעולות בעורף האויב או על פעולות הישרדות מורכבות – בעזרת הנשק האולטימטיבי.



שעון לאישה – סמל סטטוס

דווקא בעניין הזה יש זהות כמעט מוחלטת בין גברים לנשים. אלה וגם אלה רואים בפריט שהוא ספק תכשיט ספק פריט דקורטיבי סמל סטטוס מובהק. היקרים יותר מביניהם ייתפסו כמי שבעליהם נהנה מסטטוס כלכלי, מקצועי וחברתי גבוה יותר.

כיון שקיימים אמצעים משוכללים ומדויקים הרבה יותר למדידת הזמן מאשר האמצעי ה"פרימיטיבי" שיש צורך לכוון אותו בכל פעם מחדש, איבדו השעונים, בדרך כלל, את ההיבט המעשי שלהם. איש לא קונה היום פריט כזה לצורך מעשי, גם אם מחירו זול מאד והאיכות גבוהה.

איך מודדים איכות ויוקרה של שעוני נשים

ישנם מספר אמות מידה לקביעת ערכם של שעוני יד לנשים כמו גם אלה של הגברים:

אמת המידה הראשונה - החומרים שמהם הם עשויים. פריט עשוי זהב או פלטינה הוא יקר ויוקרתי יותר מפריט דומה העשוי מכסף או מצופה זהב בלבד. ישנם סוגים מסוימים של שעון יד לנשים שגם החלקים הפנימיים שלהם עשויים זהב או חומרים יקרים והם עצמם משובצים יהלומים או אבנים יקרות אחרות.

כאן טמון גם הבדל נוסף בין גברים לנשים – אלה תעדפנה דווקא פריטים המשובצים אבנים יקרות ואפילו יהלומים. "היהלומים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה" אומר פתגם ידוע, ואכן נכון הדבר. עם זאת, בתנאים המתאימים ואם הפריט עומד בדרישות נוספות, יש גם גברים שיצטיידו באחד כזה, בעיקר כסמל סטטוס ויוקרה.

דרך נוספת לקביעת האיכות של אלה היא פשוטה – שם החברה היצרנית. אם הפריט השעון הזה הוא אכן מקורי, הרי שככל שהחברה שייצרה אותו נתפסת כיוקרתית ואיכותית יותר, כך גם תעלה היוקרה של הפריט עצמו ושל המחזיק בו.

שעונים לאישה של Fashion Watch 4u

Fashion Watch 4u משווקת שעוני יד לנשים של מיטב היצרניות בשוק. השיווק נעשה בשלוש דרכים – שיווק באינטרנט באמצעות אתר החברה, שיווק טלפוני באמצעות נציגי מכירות מיומנים ומקצועיים הערוכים להשיב על כל שאלה ולתת מענה לכל לקוח והדרך השלישית היא הדרך הישנה והטובה – מכירה פרונטלית ללקוחות המגיעים לחנות החברה הנמצאת בתל אביב.

כשמדובר על יחס עלות – תועלת, הרי הפריטים המשווקים על ידי Fashion Watch 4u מצויים במקום הטוב ביותר האפשרי. מצד אחד, המוצרים הם מבית היוצר של מיטב בחברות בתחום. מצד שני – המחירים אינם יקרים באופן יחסי ומותירים בהחלט טעם מתקתק בפיו של מי שביצע עסקת רכישה.

כל אחד מהמוצרים שמשווקת Fashion Watch 4u הוא מקורי לעילא. כל מוצר מגיע עם תעודת אחריות מקורית, עם מספר סידורי ומלווה בתיקט המעיד על המקוריות שלו. חשוב מאד לדעת גם כי אין מדובר במוצרים מחודשים, מוצרים יד שנייה, מוצרים סוג ב' או עניין אחר מסוג זה שנהוג לחשוב עליו.

רכישת שעונים לאישה מ- Fashion Watch 4u עשויה להתגלות, אם כן, כאחת הפעולות החכמות וכאחת הרכישות האיכותיות יותר שלכם. ניתן ליצור קשר דרך האתר של החברה לשם קבלת פרטים נוספים וביצוע הקנייה. ניתן להתקשר גם בטלפון 03-5603916 ולהעזר באנשי המכירות והשרות שיתנו מענה ייחודי לכל לקוח.

המעוניינים בכך יכולים להגיע לחנות החברה הממוקמת באחד המקומות הנגישים ביותר בתל אביב ולהנות מחוויית קנייה איכותית: מבחר ענק של מוצרים, שירות אדיב, מקצועי ואיכותי של צוות העובדים וחנייה בשפע.
 

 

 
 


 



 
 
                                                                   
 

אמסל - בניית אתרים  - אחסון אתרים